esmaspäev, 12. september 2016

Kuidas ma Hiina sattusin

Kuidagi läks nüüd nii, et terve septembrikuu veedan Hiinas. Töölt võtsin küll puhkuse, aga lõõgastumisest on asi ikka väga-väga kaugel. Tegelikult tagant järgi ise ka täpselt aru ei saa, kuidas nii välja kukkus, ja ilmselgelt tulid otsused emotsiooni pealt.

Juuli lõpus uuris ACE Adventure Team-st Silver minu septembri lõpu plaanide kohta, et on võimalik, et neil on tarvis naisliiget Hiina xtrail-le. Ausalt öeldes oli mul alates juuli lõpust kuni novembrini iga nädalavahetus mingi sportlik ettevõtmine kavas, aga need ei lähe arvesse, kui selline pakkumine on kandikul. Pealegi ma olin õhinas juba puhtalt küsimisest ning olles ära näinud ürituse lehe ja tutvustava video ei olnud vaja pikalt mõelda, et pakkumisega nõus olla. 



Pärnu xdreamil pidime detailidest rääkima, aga enne starti polnud mahti ja pärast me lihtsalt lõpetasime nii hilja, et kiiremad poisid olid selleks ajaks minekut teinud :) Suheldud sai ka sotsiaalmeedia kaudu, kus lisaks mainis, et Rain ja Timmo on huvitatud ka sellele eelnevast 3-päevasest Stage Race seiklusspordiüritusest. See on siis 3 päeva järjest xdreami (orienteerumiseta!), st igal hommikul on uus võistluspäev. Esialgu ei osanud sellest suurt midagi arvata, eelkõige huvitas xtrail.

Kuna ma ei olnud ka küsinud, et mis seis siis naisliikmega on, siis oli mõnda aega teadmatus, kas olen ikkagi minemas, kuniks puht juhuslikult asjatoimetuste käigus sattusin majast välja lõunatama (seda juhtub väga harva) ning kontorilähistesse söögikohta sisseastudes oli täpselt minu ees Silver perega. Seal sain enese jaoks kinnituse, et on ikkagi minek. Oh rõõmu!!!

Konsulteerisin taaskord Arnega, et mida ja kuidas nüüd treenida (muidu teen ma oma tarkuse ja soovide ja laiskuse järgi) ja lugedes ette oma "võistluskava", siis tuli taaskord, et rohkem puhkust! Õnneks oli veidi ootamatult tekkinud reisiplaanidesse Norra külastus selle kõrgeima tipu vallutamisega (Galdhoppigen, 2469m), mis andis lootust ka veidi mägisemal pinnal jalga vormida. Paraku läks hoopiski nii, et öösel enne ärasõitu tuli palavik, kuid kuna ma jumaldan Norra loodust ja oleme nädal aega, siis läksin ikkagi kaasa lootuses kiirele paranemisele. Kahjuks kimbutas mind palavik suisa kolm päeva ja keha temperatuuri päeva maksimumid küündisid kuni 38,5 kraadini. Ehk siis treeningust ei tulnud midagi välja, tuli rahulikult matkata.

Kuna ma ei olnud selgesõnaliselt xtrail-le eelnenud üritusele "Ei" öelnud, siis plaaniti mind sinna ka osalema. Sel ajal, kui olin ülekuumenenult Norras, siis kirjutas Rain veel, et septembri alguses on ka 2 võistlust, kus neil naine puudu, ja et põhimõtteliselt saaks kuu aega Hiinas olla. Ilmselgelt kannustas mind rohkem tema jutu kokkuvõte "Seega kui palju vaba aega ja tahtmist ilusat loodust ja tasustatud puhkust nautida, siis anna märku." kui detailne kodutöö, et mis võistlustega tegemist on. Ilusa pildi mustaks plekiks sai ootamatult avastatud aegunud pass. Norrast jõudsin tagasi reedel ja et viisa rongile jõuda, oli passi vaja teisipäevaks. Hoolimata hoiatatud pikkadest järjekordadest "passilauas", tegi siinkohal PPA eeskujulikku tööd. 

Kui Norra käik tuli tööandjale veidi lühikese etteteatamisega, aga oli kõigest nädala, siis võib kujutada reaktsiooni, kui ma 22. augustil tööl mainisin, et suure tõenäosusega olen ma nüüd terve septembrikuu Hiinas (sel hetkel ma veel ei teadnud, kas pass saab valmis, aga ma uskusin PPA võimetesse :)). Samuti oli veel plaanis lahtine, kas me Rainiga tuleme vahepeal nädalaks Eestisse või mitte. Aga olles ära rääkinud ja näidanud, et kuhu mul on võimalus minna, siis elati pigem kaasa ning soovitati see nädal aega ka kohapeal olla mitte edasi-tagasi sõitmisele kulutada. Omalt poolt lubasin kaasa võtta tööarvuti, et kaugemalt ka oma panust anda. Õnneks puhkusepäevadega mul probleeme ka pole, nende järgi oleks mind väga hea meelega ära lastud. Nii et topelt kniksud tööandjale!

Kõigil nendel võistlustel on kindel varustus, mis peab igal võistlejal või tiimil kaasas olema. Minu suurim puudujääk oli ratas ja kuna nüüd oli plaanis 4 võistlust, siis selleks ajaks enam väga ei tahtnud kelleltki seda laenata ja ilmselgelt minu 26`` sajandiratas nendele võistlustele ei sobitu, siis tuli viimase hetke meeleheitlik poodlemine. Kahjuks või õnneks olid mul nüüdseks välja kujunendud väga kindlad parameetrid ja nõudmised ning arvestades aastaaega, siis väga valikut ei olnudki ja ainuke variant tundus päris okei olevat. Ülejäänu vajaliku laenasin siit-sealt abivalmitelt ja lahketelt, kniks!

Kokku sai siis järgmine ajakava selliste kaaslastega:
31.08 väljalend
03.09 Suqian Race - Rain Eensaar, Sander Linnus, Arvi Anton
05-08.09 Wulong - Rain, Sander, Arvi
??? vahepeal Eestisse
19-21.09 Wengan - Rain, Timmo Tammemäe, Joosep Tammemäe
24-28.09 xtrail - Rain, Timmo, Silver Eensaar
01.10 tagasi Eestis

Stay tuned!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar